
foto: sneakerfiles.com
Môj muž Bobbito Garcia označil ho "prevzatie" v Elite 24 v Rucker Park, keď išiel Colin Ferguson s 19 bodmi a 23 asistencií.
A po jeho trailblazing rok v zahraničí vlani hral na loptu v Taliansku, sa Brandon Jennings čoskoro príde na televíziu vo vašom okolí. 10. celkový výber Milwaukee Bucks dávať veľa obáv k odpočinku u nedávno dokončenej letnej lige NBA v Las Vegas.
Dajme tomu, comp, nie je to, čo bude vidieť na nočnej základe po pravidelnej sezóna začína. Ale peniaze určite vzbudili určité obočie s jeho 16 bodov, 8 pomáhať pri búchanie priemere viac ako 42% z jeho 3 je. V 19-rok-starý Phenom from Compton, Kalifornia preukázané, že čoskoro na svojom prvom profesionálnom sezóny, je to legit challenger za východiskový bod.
Takže za tých z nás, ktoré súhlasne prikývol počas jeho predvádzať na posvätnej dôvodov Rucker Park, rovnako ako na Dominguez High School, Oak Hill Academy, letných táborov a McDonald All-American Game, sme pripravení vidieť ho testu s najlepším. Nielen to, ale my sme povzbudzovať dieťa. Congrats na to, aby to ukázať, ako sa plánovalo.
Ale dostať sa tam je len začiatok. Je čas prevziať.












































30.července 2009 v 11:59
Blk Caesar hovorí:
Jo .. Ja som stále premýšľal, prečo sa Knicks Jordan Hill miesto Jennings .. Sledoval som Hill dost v Arizone, a keď som si nemyslel, že bol hrozne som si ale tento návrh bol naplnený toľkých "možno" veľké písmeno stráže prečo riskovať, že jeden z nich .. Naozaj si myslím, hlavy by sa ocitol v celých houfy vidieť Jennings čipka 'em up na MSG najmä v antoni's D'systému.
30.července 2009 v 12:36
Brooklyn hovorí:
Knicks nemá predstavu o tom, čo tam robí, že je dôvod, prečo sa kopca, a teraz tam hľadal miesto, keď veľkonočné Jenning.
30.července 2009 v 117: pm
istí, hovorí:
Nenávidím Knicks, a tak by všetci ostatní. Sú zvyknutý výhra, kým sa oheň vlastník alebo prestanú zarábať peniaze s odpadkami ako produkt. Sú embarassemnt do ligy a milovaného New Yorku basketbalovej scény. Harrington by nemala byť ani tu. Je dobré, aby sa s touto washo vlastníctva. Modlím sa za Dolan a D'Antoine, pretože som ich rád. No tak sme návrh Jordan Hill. Chandler, Gallinari, Hill. To myslíš vážne. Prehrať, Viac L's, č Lebron. LOL. Knicks mali dostať degradovaný na D-League alebo ísť mladý. Niečo urobiť. Čoskoro sa bude najhoršie ako St.JOhns. Nemôžem si to ešte. Čo sa deje na naše mesto.
30.července 2009 v 1:22 pm
illest hovorí:
jeho Knicks! nejpřeceňovanější koncesie v športových dejín. im a fan Knicks. stačí si štatistiky.
30.července 2009 v 2:20 pm
istí, hovorí:
illest
Ďakujeme vám za čiapky, ale chápem tvoju bolesť. Je to bolestivý vidieť, čo robia rok a von. Naša zostava ako predvolené know. Duhon, Hughes, Chandler, Gallinari, Harrington, alebo ktokoľvek iný, je, že tím NBA. Phil Jackson, ani Red Auberach mohol vyhrať s tým. Je to rovnako aj o hráča, pretože je tréner. Rovnako ako vlastníctva, GM, a dvíha. Peniaze neznamená pre víťazstvo.
30.července 2009 v 222: pm
istí, hovorí:
Mets & Yankees podobne. Choď mladý a dostanete skutočnú systému farmy
30.července 2009 v 258: pm
illest hovorí:
istá .... you cant dal Yankees v jednej vete ako Mets. a Mets sa zmenil na Knicks v tomto roku.
30.července 2009 v 3:13 pm
istí, hovorí:
illest
Yankees sú čísla v tomto smere nezúfajte.
30.července 2009 at 4:01 pm
Blk Caesar hovorí:
Jeho ťažké byť fanúšikom Knicks muž! Túžim po dní od začiatku 90. rokov, kedy som bol dosť starý na to, ako skutočne oceniť, ako úžasné to malo byť v záhrade počas play-off a počuť, ako sa dav, ktorý by vypuknúť po skvelej hre .. Muž, to boli časy! Bol som na mnohých arénach NBA a záhrady pre mňa je stále tým najlepším miestom pre sledovanie hra ... fanúšikovia sú rôzne teraz príliš .. Neexistoval spôsob, ako na záhrade dav skandoval MVP pre nepriateľského hráčov, aj keď Jordán bol spaľujúce nás! Časy sa naozaj zmenili ...
30.července 2009 v 430: pm
ali hovorí:
Je ťažké byť Knick fanúšik, ale nič netrvá večne. ako môj muž povedal, broučka v New Jack City ", nenechávajte ako sa stane zázrak!" budeme späť.
jordan kopca je veľmi dobrý hráč. a už máme elektrizujúca prítomnosť na mieste stráž nate, ktorí môžu ponúknuť, že praskla, energia a najvyššie zmene tempa. Bol by som rád videl Jennings v záhrade tiež. Knick fanúšikovia by určite ocenili jeho schopnosti. New York, ale nie je známe, za trpezlivosť a fanúšikovia budú potrebovať veľa ako Brandon má za nevyhnutný rany a modriny a to prostredníctvom rozvoja a dozrievania.
pre moje dolár, rád by som videl jonny Flynn alebo steph karí v tomto Knicks uni, ale já vedela, že to bude preč, keď sa ich počet prišiel.
jordan kopca, ale môže byť veľkým prekvapením. Hovorím vám teraz. je to produktívne a Rebounder strelec, ktorý nemá nepriblížil maxing z jeho potenciálu. Je to dlhá a športovec, sa rýchlo pohybuje na bloku. a on je výbušný vyskakujúce atlét, ktorý si môže v priemere dvojciferný dosky. Dude môže blokovať a zmeniť výstrely a on sa môže dostať na charitu pruh. Tiež dostal peknú lil 'strednofrekvenčný hry a slušný motor, ktorý stále bzučí.
a strážnej miesto, ktoré získal z Florida State, Toney douglas je slušná.
30.července 2009 v 6:08 pm
istí, hovorí:
Ali
I love you man. Ale len preto, že má pg na roster dont povedať, že môže hrať na pozícii. Nate ani pg v škole. Conroy bol. Toney Douglas nehral ani bod. Nemôžu to urobiť. You cant sa rozhodnúť, alebo niekto iný, a urobiť je hrať najťažšie pozíciu v basketbale. Nemôžu bežať oba tímy a rukoväť na loptu hostí, a nie nastavenie. To bolo nakoniec AI / Steph / a zabil ďalší pád. Nash / Paul / Deron / Kidd / Billups / Baron / Miller, sú práve tie staré. Nové sú Jennings / Flynn / Maynor / Collison to je ono. You cant urobiť alebo vytvoriť PG. Vám obrátiť hore nohami hráčov hlavu spolu s tímom a požiadal ich, aby niečo robiť nemôžu. Steph Curry na mieste bude spadať mimo liga rýchlejšie ako Usian Bolt. On dotírat to. Dokonca Duhon je to systém, ktorý prechádza stráž pododseku. Nemôže si vytvoriť vlastné výstrel a nerobí, že ľudia oveľa lepšie. Inými slovami, že to nie je ani slušné PG. Mike Bibby nie je žiadny PG. Si môj bod. Stále ťa milujem Ali a poznať vaša láska k milovanej Smraďoch Knicks. Naozaj nerád to milujú. Sú to ale zlé. Larry Hughes je naša východisková 2guard v rokoch 2009-10. Já bych radši Allan Houston teraz. Dokonca aj Mark Jackson vedieť Sam Cassel a pravdepodobne by nám mohol pomôcť. LOL. Mali sme sa nikdy nevzdal na Sprewell. On a Van Gunda boli naše srdcový tep. Koho by ste radšej odvážneho hráčov alebo hlúpy bohatý majiteľ, ktorý sa usmieva nad tým, že je špinavý, a nestará sa o víťazstvo alebo prehru. $$$$$$. Jordan Hill a T. Douglas nie sú pripravené na NBA nijako nie ako. Šťastie na ktoré majú horšie ako v minulom roku. Spomeňte si na východe dostal lepšiu a dostali horšie. 0-5 v lete ligy. D-League tím urobil líp. LOL. Dalo by sa dokonca použiť Gary Forbes miesto Crawford. Curtis Stinson, kto Yatta Gaines je miliónkrát lepší. Myslím, že Walker Russel Jr zabije Duhon. Coleman Collins je lepšia ako Jordan Hill. Som odvzdušnenie znova. Cítim sa zle pre D'Antoni mal vzal Bulls zamestnania alebo by mala mať šiel na akciu Mark Jackson, ktorý sa jedného dňa tréner sieň slávy. NYC-Queens vstať. Chris Mullin prosím, pomôžte Knicks von. Máte nejaký veľký talent vo vašom meste. Využiť pre zmenu. Daryll Showtime Hill prehral Marka Williamsa, ktorý ukázal, že patrí začína v lige. Nemôže si dokonca dostať DLeague alebo zámoria Look. To je smutné. Legrační je, že tímy, nebude ho podpísať trpia viac ako on. Predovšetkým fanúšikov, ktorí nikdy neuvidia jeho veľkosť a mnoho ďalších, ktorí by mali byť s dresmi a robiť tam mesto hrdý. On outscored ho a pomáhal a jedno majstrovstiev v Hunter College. Najlepšie v New Yorku. Radšej by som Knicks buď Marcus Williams / Daryll Hill / alebo Omar "Generál, Chef, bod Boh" Cook. Je to východiskový NBA stráže, ktorý Boh požehnal dostal, čo si zaslúžil. Príležitosť, aby peniaze, ktoré si zaslúži, ale nie v lige, bol mal byť konečne dovnútra Andre Barrett je lepšia, ako Nate Robinson. Ja som sa ako šanca Knicks urobiť do play-off sa z posledného miesta na východe.
30.července 2009 v 624: pm
ali hovorí:
Počul som, že si istý. ale myslím, že steph karí môžu hrať obe pozície. a jordan kopec sa prekvapiť. nádeje je krásna vec.
30.července 2009 v 7:27 pm
Blk Caesar hovorí:
Vieš, že som počul tieto tvrdenia po celú dobu o tom, kto by mal a nemal by byť v lige. A ja súhlasím, že sa pár chalanov, že je politická, prečo nie sú v lige .. Avšak, tam je drvivá väčšina chlapov, ktoré nie sú v lige b / c, ktoré jednoducho nie sú dosť dobré. Nemôžem súdiť iba na základe toho, čo človek robí proti niekomu v hre letné ligu. Mnohí chlapci sú veľké detské ihrisko hráči, ale ak ste ich uložili do systému, sú strašné a naopak. Som grad UCONN a Marcus Williams nikdy nebola otázka jeho talent. Mal zlú pracovnú morálku a nikdy nebola v tvare mal byť, a niesol, že do ligy .. On udržiava stále snímok b / c jeho potenciál, ale nebol schopný dať to všetko dohromady tak predsa. Urobil dobrú letnej ligy a dúfam, že sa drží Grizzlies .. Jasne, ja som s vami, že by bolo pekné vidieť, že chlapci ako Showtime a Gaines dostať legit zábery .. Mali by sme vidieť v NBA, ktoré majú byť schopní posúdiť, ak to bude robiť dobre .. Asi máte pravdu, že by s najväčšou pravdepodobnosťou zabil Duhon na ihrisku, ale já nevím, jestli to isté by sa stalo v inom prostredí .. Pamätám si pred niekoľkými rokmi hral Jason Richardson na Rücker a hral zlý .. Mám na mysli naozaj zlé a všetci sa mu buď volá "Scooby-Doo (kde jsi?), Alebo len odpadky a potom to obdobie som sa šiel pozrieť Golden State hrať a bol som rád toto nemôže byť úplne rovnakí som videl v parku b / c hral skvele ... Myslím, že jeho veľký argument, ale nebudeme môcť oprávnene povedať, že sa bude dariť, kým nedostane šancu .. A dúfam, že nejaké to! Tiež, ak budete hrať v lige, D-ligy, v zámorí, atď. Stále ste profík! a to je niečo, čo byť hrdý. A práve preto myslím, že by ľudia mali naozaj veľké až Preskočiť viac .. Je mixtape ihrisko Baller, že sa to finále NBA ... To fakt by mal byť oslavovaný viac osobitne tu v New Yorku .. Hoci Orlando, zaobchádza s ním bez lásky (obchodovanie s ním a Courtney Lee Jersey) o tom, ako dobre si vyplniť prázdnotu po zranení Jameer to
30.července 2009 o 10:57 hod
Jamie hovorí:
Najlepšia časť tohto príspevku hovorí Andre Barrett je lepšia ako Nate Robinson, úplne súhlasím, viem, že niekoľko nyc stráže, ktorí by Nate problémy Yatta, mookii, Kareem a Showtime.
Každý vie, aj keď niekedy to nie je jak jsi dobrý, ale viete, kto a ako sa dostať nohu do dverí, bassy je ukážkovým príkladom, mal kontakty a dobrí ľudia okolo neho, ako sa mnohí ľudia vážne myslia, že bude mať dobrú niekoľko rokov v Louisville bez jeho populácia klesá?
pamätajte, že on bol zhromaždený nad stráže, ako Jameer Nelson, Delonte West a Chris Duhon, som si povídali o-robiť niekto súhlasiť?
31.července 2009 v 1:05 am
Mac hovorí:
Možno sa mal vrátiť Knicks Stephon Marbury. Marbury nie je na žiadnej tímu práve teraz. Podľa Marbury sám povedal, že sa deje cez more a impregnácia na to, aby tlačová správa v ďalšom týždni.
Pre tých, pre vás, ktorí nevedia, že je Starbury TV. Je ostrá para / vysielania, o tom, čo sa deje s Marbury, priateľmi a rodinou. Check out http://www.justin.tv/starburytv/popout.
Marbury pričom na vaše otázky.
31.července 2009 v 8:06 am
Kenny Patt hovorí:
Nate Robinson je zlý príklad pre porovnanie s týmito chlapcov. Videl som toho chlapa hračka s Kareem Reid @ EBC pred niekoľkými rokmi a on wasnt dokonca ísť naplno. V skutočnosti, on hral celý zápas tesne pred. Ak on wasnt v lige, by vy mu rovnakú chválu ako dobrých hráčov, že aréna v lige.
31.července 2009 v 10:44
illest hovorí:
mac ... .. Marbury je príliš zaneprázdnený jesť vazelínou. on doesnt musia byť v lige hneď teraz. syn potrebuje pomoc.
Jamie .... Nate je NBA hráč, ktorý môže skóre a hral ako mini Vinnie mikrovlnnej Johnson v minulom roku. hes naozaj nie je miesto stráž v priemere iba ako 4 asistencií hru. aj tvrdý dre hral v lige on doesnt mať úroveň zručností Nate Robinson. existuje dôvod týchto New York stráže aréna v lige. oni arent dosť dobrý. žiadne trvalé streľba z diaľky a nebudú môcť spustiť tímu. Teraz nate čo nie je vašim pravým mieste, ale môže zasiahnuť mimo výstrel a skóre.
istá ... Mark Jackson sieň slávy tréner? no tak teraz. hes nikdy ani asistent, a máte ho v sieni slávy. neexistuje žiadny spôsob, Barrett je lepšia ako nate.
31.července 2009 v 10:55
illest hovorí:
Tiffany .... dont neúcta bouncemag s odpadkami.
31.července 2009 v 12:26
ali hovorí:
i love my nyc ihrisko ballers, ale chlapci by Nate Robinson zničiť omar kuchárka a zvyšok 'em, ktoré boli spomenuté. Som viac-menej v zhode w / kenny Patt, čierna caeser a illest na tento jeden. a láskou až k skákať, prestať. vzal na cestu, že všetky tieto ľudí sníva o tom, z asfaltu na prístrešok. Želám mu ďalší úspech.
31.července 2009 v 115: pm
istí, hovorí:
Výška príspevkov
Súhlasím s tým nesúhlasím. Každý, kto mal pravdu. Promblem som sa, že to nie je jeho ihrisku basketbal. Zručnosti sú všetko. Barrett sa majú vyššiu zručností ako Nate. On kvapky, prejde, a pravdepodobne hrá rovnako zlý ako Nate obrany. Bol v lige, ale nikdy som strieľal. Nate prospieval v tomto roku pod D'Antoni. Dostať Oppurtunity. Keď dostali šancu sa nikdy teraz. To, čo chcem povedať je, že som rád Nate Robinson, že je veľký a patrí do NBA, ale mohol byť ľahko z NBA čo potom. Mal byť ešte profík. Všetci chlapci potrebujú, je šanca. Ako si mohol byť čokoľvek, ak nedal šancu. Dostanete šancu pri narodení, možnosť vyrastať a žiť. Will Bynum je lepšia ako Nate Robinson. Hovorím to preto, že má menšie nedostatky. To všetko je dôkazom silnej Nateova. Nate má talent. Hrá loptu. Street, liga, Zámorské Anywhere Je to pekné. Duhon je iba slušné v systéme to nie je dobré ani to nie je niekto pomáha.
Príkladom. Sam Young & Danny Green nenechajte sa vypracoval v prípade, že nie ste na svojich školách. Corey Fisher je na ceste do ligy, keď sa hrá na UCLA. Mario Chalmers nikdy nebol, ani kedy bude lepšie, ako Sheron Collins. Will Bynum bola vždy lepšie ako Jason Gardener. Showtime Hill bol lepší ako väčšina stráže namingly Chris Quinn / Marcus Williams, keď hral v najlepšej východe. Šance a časovanie sú veľmi dôležité. Shamgod nikdy nedostal šancu. Dre Barrett. Satterfield mal celý rok, a bojoval. Oppurtunity, že to nie je veľká strata pre tím. Ešte viac ako väčšina ostatných. Marcus Williams nikdy Oppurtunity v GS pozrieť, čo sa stalo. Skip hral vo finále. Ron Artest má šancu súťažiť o prsteň NBA. Späť na slávneho slovo Oppurtunity. Je to rovnaký dôvod, prečo sme si ísť tam a späť na tomto blogu. Ďakujem vám Sean a všetci na BOUNCE. Pokračujte v dobrej práci. Dúfam a viem, do hry vráti na neho najvyšší bod rešpektu a accountablilty. Väčšinou je to, čo bývala SPORT A ZÁBAVA NOT.
31.července 2009 v 132: pm
istí, hovorí:
Nate Robinson by zničiť Omar Cook / Showtime / alebo Kembo Walker. A čo na druhej strane súdu a vyhrávať a robiť iné lepšie. Stavím sa, že by Showtime Nate pokles aspoň raz v prípade, že šiel na neho + 40 min. Zobraziť hrá lepšie D a prechádza ulici a má väčší šmrnc lige vkus, čo chcete hovoriť. Nate nevie, ako vyhrať, pretože prevýšenie ovládnuť svoje emócie. Milujem jeho motora, ale môžete vždy očakávať, že k spáchaniu obrat alebo výstrel nerozumie, strieľal, pretože nikdy relaxuje, alebo spomalí. Nemohol ani nikdy nedojde tím. Ani by mohla Zobraziť / Cook / Kembo Modlím sa dostanem Oppurtunity. Corey Fisher by bol spustený v Severnej Karolíne lepšie ako tie Lawson. To je fakt, že ak by sa dostal, že Big O. Lawson Tie by nemali byť v lige, keď musel odložiť na zadok, ako je Scottie Reynolds. Nate nemôže hrať v systéme a je v lige. Steve Blake ho pád, ktorý je hrozné. Má Steve Blake má higlight navijak alebo mixtape. Steve Blake LOL. Asi jo. Gilbert, Kobe, Steve, AI, Nash, J. Will, B. Jennings, J. Johnson, Ginobli, J. Crawford aby sme vymenovali aspoň niekoľko hier preložiť kdekoľvek ste ich uložili. Sú basketbalisti pozíciu, alebo čokoľvek namiesto nich chcete hrať. Budú hrať kdekoľvek a majú dlhodobý nehmotný nemôžete učiť. Sú to všetko veľmi veľmi zvláštne. Nate Brown je lepšia ako Duhon a môže byť v skutočnosti najviac underatted stráž v New Yorku. Barrett dominoval D-League súťaže, keď za predpokladu, že veľká O. Vieš, čo Showtime alebo Steve Burtt by to D-League by bolo embarissing hráčom, ktoré sú teraz pozerá. Will Conroy nie je lepší ako žiadny z vyššie uvedených hráčov. Curtis Stinson nie je lepšie ako Burtt, Yatta, nemrznúce zmesi. Julius Hodge je jednoducho starý zlý. Blake Ahearn im hotové mám bolesti hlavy LOL. Začal pre náš tím letnej ligy a vyzerala skvele.
31.července 2009 v 139: pm
istí, hovorí:
Nakoniec Sean Singletary a Zabian Dowdell patria v NBA hoci to sa nikdy nestane kvôli politike bul $%^### a veľa ďalších vecí, ktoré tam nie sú chyby. Tak dobre vyzerajú chlapci a aj zabil ďalších ľudí, ktorí tvrdo pracujú na sen, ktorý je riadený ľuďmi, ktorí nemajú predstavu o tom, čo hra mala vyzerať, alebo bude hrať. Keby som mal bohatej rodiny som sa hrdým majiteľom Knicks a ručím by sme aspoň jeden čip alebo 2 s niektorými našimi domáci talent. Mohli by sme mali Speedy, Artest, L. Cooke, Showtime, Cook, C. soumar, Shamgod,
J. Thomas, D. letu, R. Johnson, Y. Gaines, G. Forbes, Quinton Hosley, B. Robin, L. Hamilton, Burtt. Eugene Harvey je veľmi pevný bod, stráž, ktorá má veľké rozmery a obrovský potenciál. Vzhľadom k tomu, že chodí do Seton Hall a oni nevyhrali, ktorý keď nahradíte Duhon na Sean Dockery, ktorí sú pravdepodobne 2 stráže, aby vôbec najhorší štart v NCAA ala Matten Cleaves a Jacque Vaughn a Jason Hart. Nenávidím sledoval zlí ľudia hrali. Dokonca som nenávidel sledoval E. Snow hrať. Správal sa ako robot, ktorý AI naprogramovať tak, aby ho hrať každý loptu. Aj preto je Lindsey Hunter stále back-up v lige. Mike James prišiel Hunter druhý deň, a vyzeral, ako by bol 50 rokov starý. Myslím, že vôbec nikto v New Yorku v súčasnosti by mohol byť lepší ako on.
31.července 2009 v 144: pm
istí, hovorí:
Ali & Blk
I love and respect all of your arguments and comments. Just came from an era of special, great players. Have these players couldn't play in gym with some of the older guys. Gym Class. It's why the average fan who played the game the right way because they were taught and got to see great ones come before them had a privelage. They got to see the best of the best. Not Lebron who the NBA pushes to better than Kobe HOW & D.Wade(1ring) don't see it. Wade might get a second ring before Lebron sees his 1st then what.
July 31st, 2009 at 1:46 pm
Blk Caesar hovorí:
Most NBA teams run “systems” so if you can't succeed in that system then what good are you if you have a great handle and get buckets on the blacktop but if you can't produce when its time to run plays, control tempo,etc.. ? I have to stick up for Duhon a little bit here.. Now is he the most talented guy.. No.. but what people forget dude was a McDonald's all-American out of Slidell,Louisiana.. Not New Orleans, Baton Rouge, etc.. but Slidell!!! Not only was he the 2001 ACC freshmen of the year but he was also a key member of that 2001 Duke national championship starting in the back court with Jay Williams.. He was a finalist in 2004 for the Wooden and Naismith award for the best player in college basketball.. Dude ended up being the 38th pick in the 2004 draft.. Which we all know means there is no guaranteed contract or guarantee that you will even make the roster!! But he worked hard and made the Bulls roster and due to the trade he is currently with the Knicks.. Now do I think he is a starter.. no but he is great backup point and I think he played well this year for the Knicks despite not being as talented as most guys… So before we call him garbage or only call him a system dude.. Let's remember he actually has some pretty damn good pedigree and that only got him a second round selection and he made himself into a guy that could be in the league for 12 years.. Which is pretty damn good in my book.. Ok I am getting off my soapbox now about Duhon..
July 31st, 2009 at 1:54 pm
illest hovorí:
sure….barrett got a chance with the rockets and a few other teams. hes too small, cant shoot and he cant guard anyone.
so what if blake made nate fall. everyones gets cut.
bryant, gilbert, ai, etc cant play center or power forward. they cant play every position you put them at. arenas doesnt have any intangibles he just shoots a lot. the reason shammgod didnt play was because of rod strick who was 18 and 10 that year. will bynum hasnt even played a full season yet to know if he can compete at a high level for 82 games. nate did that and averaged 18 a game.
you have many flaws in your assessment of players and their games and comparing them to players who are already nba players. to say that mario chalmers, who has already produced at the nba level, will never be collins, a college player, makes no sense. you have no idea what collins will do in the nba.
July 31st, 2009 at 1:59 pm
Blk Caesar hovorí:
Jasne .. I love Corey Fisher but that's pretty bold saying he could run NC better than Lawson especially since they throttled Nova in the final four and won the National title with Lawson at the controls.. I hear you man but that's tough.. I am not so sure if you're right but it would be an interesting experiment to see if Fisher was given the opportunity to quarterback that NC team.. I am interested to see how Jay Wright will balance minutes for all the guards he has now.. You got Reynolds, Stokes, and Fisher.. but then you also have two McDonalds all-american frosh guards in Maalik Wayns and Dominic Cheek. I can't from though I can't wait to see that Kansas and Kentucky team this year.. I really hope Pitino and Calipari try to set up a L'Ville vs. Kentucky game…
July 31st, 2009 at 4:57 pm
ali hovorí:
sure,
sean singletary DID play in the league last year. and nate robinson would absolutely destroy omar cook. and lebron IS better than kobe and d-wade. without regurgitating my hypothesis here, check out the discourse that illest and i had in the comments of the “The Playground Gave Us Jamaal Wilkes” post.
and i have to take exception to your comment on jacque vaughn. the cat can't shoot, as matter of fact he can't hit a bird in the ass with a bag of rice. but his floor game was STOOOOOOPID in college and early as a pro. dude is a consummate role player. he can have an effect on the game without ever shooting the ball, running an offense. that's a skill that cannot be taught. it is extremely rare and difficult. you don't play 12 years in the league without being nice. jaqcue vaughn was nice, despite the fact that he couldn't shoot. and e snow may not have looked pretty, but dude could play.
but i do hear you on the many talented players that just don't get the right opportunity. trust me, i believe there's a place for dre barrett in the league.
July 31st, 2009 at 5:32 pm
sure says:
You guys are triple teaming no fair. I hate to agree but I hear you guys. I'm stubborn though so I'm sticking to my opinion. As it stands though Collins may not get that chance. Corey Fisher is playing on one leg and being held back harder than a Santa reindeer. He's excelling at the 2 while they're playing Reynolds at the one trying to lie his way into the league. Trashbag. Ali man you low blowed me with the Lebron>Kobe/Wade thing man. Gilbert shoots alot. Lebron beat him w/ 8 players on the court & a crab dribble & stepped out of bounds baseline& 6 steps lay up move. Gil thanks Bron for that great season though. He only gave Kobe and Nash close to 60. Opinions Opinions. You do understand Kobe is on the down of his career and Lebron is at the peak. Right????? He can't shoot, Not that clutch, & Jay Z is his best friend. You guys will get that one in a few. 3-1 you guys are brutal. LOL
July 31st, 2009 at 5:33 pm
Kenny Patt says:
I think Duhon would kill those gaurds @ Pro City. He is more athletic than Yatta by far, not as good handle , but quicker , and can shoot way better. If Yatta ever made the league, it would be as a mop up player. Real Talk. I dont see a NY conspiracy here. NYC area is well represented in a league of the best players in the entire world.
July 31st, 2009 at 6:05 pm
Blk Caesar hovorí:
No triple teams here Sure… funny! Its all love man… I agree that Kobe may have 4-5 years left at his currently level, but Lebron is not even close to his peak and that's what is frightening about him.. Everything he is doing now is just natural talent and athleticism.. Wait untl he really understands the ebb and flow of the game and develops like Mike and Kobe did when they hit 27-29…
July 31st, 2009 at 6:24 pm
Bobbito Garcia alias Kool Bob Love hovorí:
40 Cal!!! dope post, but i gotta give credit where credit is due–EJ Da Mayor nicknamed Brandon Jennings “The Takeover” in 2007. I called him “Doo Be Do” the year before, but i think EJ's was much more fitting! hope to see all the heads out there on 8/22 for the '09 Elite 24. woooord up!
1. augusta 2009 v 8:50 am
ali hovorí:
určite,
bronnie je ďaleko od svojho vrcholu. hejsek sa len dotkli povrchu tenderoni vo veku 24 rokov. to je šialené, keď sa pozriete na čísla, dal sa v tohtoročnom play-off, 35 bodov, 9 doskokov a 7 asistencií. a to je hrať s popáleninami! Vojvoda je nový konektor verziu veľkého O, neuveriteľné Oscar Robertson. jeden deň, mohol by len avg Triple Double!
2 augusta 2009 o 10:27 hod
Saku 39 hovorí:
@ Kenny Patt
Bol som tiež bude vychovávať, že hra EBC medzi Nate a Kareem. Nate bol najlepším hráčom na ihrisku nasleduje Lanke a Brandon Roy, ktorý hral len prvú polovicu. A predtým, než som obvinený z akejkoľvek predpojatosti Nate, chcel som, aby obchodné Knicks Nate pred posledná sezóna začala, po jeho dobrú letnú ligu spustiť a jeho hodnota bola vyššia.
@ Istý
Pokiaľ ide o NYC PGS, myslím, že ste zmiešavanie "politika" s "chémia". Nie neúcta, ale tihle chlapci nie sú obeťou sa stane, je, aby sa. Chlapci, vďaka, že sú lepšie hodia pre ich tímy. Celok je väčší ako súčet jeho častí.
3.srpna 2009 v 847: am
illest hovorí:
rovnako dobrý ako James, on potrebuje čipy. spousta triesok. a nie je múdre ani utz. já potrebovať viac než len položky, ali.
3 augusta 2009 v 12:18
ali hovorí:
sranda kámo illest. utz je BBQ kĺby sú chutné. I feel you. Mačka je 24 a keď sa pozriete na to, čo už je hotové, já si myslím, že obloha je limit. svoje žetóny príde. a rovnako dobrý ako on, že to bude oveľa lepšie, pretože jeho hra dostane rafinované.
3 augusta 2009 v 12:26
illest hovorí:
utz carolina BBQ veľmi chutné.
Obloha je určite hranice s Jamesom. Cavs ešte potreba doplniť niektoré kúsky.
3.srpna 2009 v 2:28 pm
illest hovorí:
blk .... kontrolu mikes čísla. bol vyvinutý, keď vstúpil do ligy syna.
3.srpna 2009 v 354: pm
ali hovorí:
Jo, ale on nebol s kroviny na rade titul v NBA vo veku 22 rokov jeden illest. ale Mike bol overený monštrum priamo z brány.
3.srpna 2009 v 4:15 pm
istí, hovorí:
Ali
You cant opatrenia dnešnej lige, čo to bolo, keď Mike hral. Je to hračka. Vtedy to bolo ovládané spoluhráčov. Teraz máte autobusy syna, sesternice, priatelia, v zámorí popáleniny, a ľudí, ktorí nemajú čo hrať, aj šport začať. Úloha hráčov späť v deň by dominujú v dnešnej zápas. Je ľahké byť dnes hviezda. Pozrite sa na basketbal ako celok. Jednotlivo máte nejaký veľký talent. Každý tím má sotva 2 Hviezdičky. Keď sa Mike a pre-mike ste mali aspoň 3-5 promblems na každom pláne. Milujem Lebron hra, ale príde na človeka. Dostane preč s vecí, ktoré by mali byť nazývaný. Ja som povedal, že predtým, ako ľudia bez rukoväte znášať loptu viac ako ľudia s držadlami. AI krok nebol nosenie. Sú volania v & out vykonať teraz. Refs len zavolať, čo nepoznajú. Lebron prepravuje viac ako AI kedy urobil. Chodí príliš veľa. Nemôže naozaj strieľal. Je zobrazený ako veľké teamate a manžela, ak necháte médií rozprávať. LOL. Viem, že dúfali a modlili sa za neho, aby sa naše ďalšie skvelá. Nech žije človek. Dovoľte nám rastie s jeho accomplishemnts. Čím menej vy ho miluješ tým viac budeme. Ste videli, čo sa stalo w / Kobe, AI atd Príliš veľa lásky získava aj nenávisť. Lebron je skvelá a to by mohlo byť hore, keď je po všetkom. Má to dokázať. V minulom roku sa v podstate mu prsteň. Som prekvapený, že nedostal bye až do finále. Mali skvelú sezónu, ale hviezdy sa rodia v play-off. Urobil to až do finále s Gilbertom a Wade zranený. Rybárske siete boli koľaje tímu. Piesty boli na poklese a nemal brať vážne, a to zlyhalo v hre 7. Potom sa dostal do disrespected starnutia tím Spurs. Keby bol, čo ste hovoril, že on by našiel cestu. Mám rád vaše názory a láska Bron, ale tam sú hráči, ktorí si zaslúžia polovice lásku, ktorú dostane. Melo za to, že skutočný Rookie of the Year. Gilbert, pretože mohli svietiť na olympijský tím pre jeho neobmedzené talent a ako sa mu darí proti NBA najlepšie. Wade takmer je, že človek z Chicaga, ako Kobe. Lebron je vlastne Wade braček. FYI. NO neúctu. Tiež sa nemôžete naučiť zabijácký inštinkt. Lebron je pekný chlap. Mike a Wade neboli príjemné na súd. Lebron snažia vždy správnu vec, ktoré majú byť v súlade s vami médií. , Že by riadil niekto zbláznil. Je to ďalší zárez na opasku. Nie je to basketbal stat. LOL. Lebron ak nezvitazia letos s Shaq alebo niekoľkých nasledujúcich všetky pomoci na svete, čo potom? On je vôbec najlepší olympijskej hráčov. Kobe / Melo a Wade je 10 krát lepšie a medzinárodne Kobe & Wade je v triede sám pre mňa. Bron je skoky pred Melo celkovo, ale nie útočne. Bron-ak by skóre ako Melo by to byť najlepší v lige a naopak, ak Melo by mohlo prejsť, ako Vyvolený že by mohol byť pravdepodobne kandidátom MVP a Nuggets by ste vyhrali pred LBJ23 prsteň. Kritici by povedal, že to bolo preto, že Chauncey. Kto si myslíte, že z neho vyzerajú mladé rovnako.
3.srpna 2009 v 4:25 pm
istí, hovorí:
Duhon nemusia začínať Pre City. Môže niekto prosím, aby to stalo. Marko JARICO začal a je back-up v lige. Viem, že ľudia nebudú hrať loptu, ktorý už by ho zničiť. Pozerá sa na hrozný Hunter. Má vysokú zručností tak čo. Je to naozaj zlé. Kevin Ollie Práve som podpísal. I'm getting, že bolesť hlavy znova. Keď je na tom dobrý? Kevin Ollie Knicks mal šiel za ním. Mal priemer 30 na Hunter. LMAO. Boli by ani mu dres. Budú chcieť vedieť, kto to bol. Prečo doesn'ta tím nájsť Mugs bogues podpísať. Kevin Ollie vážne. Som blízko, že sa vzdajú na basketbal. Jediným dôvodom, prečo ľudia vedia, mu je, pretože on vyzerá ako Mario Bros
4.augusta 2009 v 8:45 am
illest hovorí:
ali ... liga je iná. lebron dal v 86 a on nechcel by som mať akékoľvek tím až do finále v tomto veku jeden.
istý ... já vlastne súhlasím s vami hovoriť lebron snažia sa prosím ... médiá s výnimkou, že po game 6. Ollie, a nemusí byť všetko, ale on hral 12 rokov v NBA.
4.augusta 2009 v 926: am
ali hovorí:
Mám rád veľké obruče diskusiu.
vy je pravda, dnes je iná liga, ale ľudia vždy tendenciu oslavovať veľké minulosti a ponižovať súčasnosti. liga je plná chlapcov hrať dnes, že by sa rozdrví v každom veku. chlapci sú dnes väčšie, silnejšie a rýchlejšie. môžu byť menej kvalifikovaných v niektorých oblastiach, ale NBA je v skvelej kondícii v dnešnej dobe. každý zabudne scrubnificence, ktorý existoval v 80. rokoch tiež.
Premýšľal som melo by už nováčika roka. jeho útočné schopnosti súboru je subtílne génius. wade a Kobe sú skvelé. ale nemôžu hrať o 4 miesta, kde to top 5 v lige, vo všetkých týchto miest. a nie je nikto, bývanie alebo živý, že niekedy hral hru, ktorá je desaťkrát lepší, ako lebron. hejsek je 24 a lepšie v tejto fáze, ako Michael Jordan bol. a to lebron sa vám ukázať, že zabijácký inštinkt v jeho pozoruhodný výkon bodovania 48, z toho 29 z jeho tímu 30 bodov v záverečnej hre piatich proti piestov pred dvoma rokmi? Jo a btw, mačka mala aj 9 dosiek, 7 grajciarov a 2 bloky v majstrovské dielo, ktoré rovnako.
ako dlho pozorovateľ, nikdy som nevidel, že balík. Ja som len vyjadriť svoje uznanie za jeho hru a skutočnosť, že už môže byť uvedené, že medzi velikánmi. on nie je tam ešte s mágiu a Jordans vzhľadom k jeho veku a nedostatku krúžkov. ale on sa tam dostane, bez pochýb.
4.augusta 2009 v 9:55 am
istí, hovorí:
Budeme sa musieť pozrieť. Je to legrační, aj keď bol Kobe 61 proti Mavs a posadil sa na 4. a 81 proti Raptors a ľudia stále nájsť niečo negatívneho povedať. Hra o 5 miest neznamená, že ste najlepší. To znamená, že vaša univerzálne. Scottie hral viac miest, ako Mike a bol lepší na ne. Čo to znamená? Hral na 1-5 a lepšie strážené. Lebron je vlastne New Magic a Kobe je New Jordánu. Lebron dokonca hovorí, že on modeled jeho hru po Penny. On je na jeho ceste k veľkej has vykonštruovanom jeho očakávania. Jeho ROY má?. Pričom tím až do finále? Byť najlepší hráč v lige? Veľa?? Kevin Ollie je v lige 12 rokov je problém. By som mohol menovať tisíc stráže, ktorí by sa hrali s Ray Allen. Veľký hráč môže vyzeráš dobre. Amin el got 3 Huskies v lige. Jason Kidd sa Kenyon All Star. Lebron má všetko, čo na jeho strane a stále prehráva. The refs, Stern, médiá, autobusy a čokoľvek ďalšieho, čo potrebuje. Ostatní hráči uvedené by sa darí a vyzerať rovnako dobre. Gilbert skóre a je spojka potom Bron. Wade Myslím, že neexistuje lepšia everthing okrem prejsť. Melo skóre a je spojka. Bron je priamo pred nami vo fyzických darov a možnosť hrať viac pozícií. He actually wants and is a 1 or 3 that's it. He doesn't have the post game of 4 or some 3's have. He still needs a lot of work and may never get it. Melo still hasn't gotten it. It took Kobe longer than expected and he still was #1 to me with Shaq.
August 4th, 2009 at 10:44 am
sure says:
What I mean you could have replaced Shaq with other All-Stars and I think Kobe would have still one but I don't think It would've have worked with Shaq. Shaq helped Wade but it was mostly on his merit. Presence don't win chips. Yao Ming & I could go on & on about strong frontlines. Wade put that work in and led a team of washed up vets. Wade's ring cannot be overlooked.
Wade 1 Bron 0. Barrin an injury it could've have been
2-null. Remember Wade has bounced back from 2 major surgeries. The year he had last year was Phenomenal w/ really nobody. Mo Williams,D.West,Z,and Co. were alot better than what he worked with. Wade might have the best mid range in the game. He also has that backpack quality. Takes his team's on hikes. Kobe,Duncan,Wade, Bron has to get in line and wait his turn or take it. Can he?
August 4th, 2009 at 10:47 am
sure says:
Ali
Who are your top 5 players in the league right now and why? Also who do you expect to have the most impact as a rookie? Your points and arguments are enlightening.
Same for you Blk/Illest/KP/&Elliot Rosado.
4.augusta 2009 v 11:45
illest hovorí:
ali ... .. v 24 to bolo mikes čísla ..., 35 bodov, 5,5 dosky, 6 asistencií, 259 STLS, 131 BLKS, 53 a 84% FG od línie .... a on bol obranný hráč roka a MVP a vyhral bodování stránok. Mike prehral s Bad Boys Pistons. James couldnt porazil Orlando Magic, kedy čip bol v podstate jeho tomto roku.
james na 24 ... 28 bodov, 8 dosiek, 7 asistencií, 137 STLS, 93 BLKS, FGS 49%, 78 z linky a MVP. James veľmi podobné, ale nie je v blízkosti obranca a strelec, ale lepšie Rebounder o niekoľko. Ako sa James lepšie v tomto veku? Hes not. Výška STLS a BLKS Mike je tak šialený pre stráže, že sme zabudli, že dominantné postavenie na strane loptu Mike bol. Vždy sa povedať, James bude priemerný Triple Double jeden deň, ktorý by mohol. Heres Mike 25 ... 32, 8 a 8 a Spomínam si, ako majú, ako je 7 alebo 8 zápasov v rade, keď mal trojnásobný štvorhre hranie bodu. James hasnt mal sezónu rád, že zatiaľ. Neexistuje nič, čo robí to je James lepšie ako Mike. Súhlasím, že v priemere niekoľko dosiek a desetníky. Ale celkovo hra .... Mike celý deň.
Pozrime sa na Bryant ..., 30 na 24 bodov, 7 rad, 6 asistencií, 181 STLS, 67 BLKS, 45% a 84%. James nie je o moc lepšie ako u Bryant 24, ak chceme číslami.
istá .... I dont vidieť, ako James modeled jeho hru po Penny od Jamesa nosí číslo 23. On a všetci chceli byť Mike. nie sú známe žiadne nové kúzlo alebo nový mikrofón. tí chlapci sú v inej galaxii.
päť najlepších v lige, sú Bryant, James, brodiť, Duncan a kg. Griffin bude najlepší nováčik, ale jeho tvrdý dopad na nožnice.
4.augusta 2009 v 12:51
istí, hovorí:
illest
Vďaka za fakty. Kúzla a Mike odišiel veľké dedičstvo nasledovať. Mám na mysli len pokiaľ ide o tie veľké a tí sa snažia dodržiavať. Sú tam dlažba vlastnou cestou, ale bolo vidieť, že plán bol nasledovaný. Ja som s vami na 5, ale budem sa Flynn & Jennings vďaka talentu a vplyvu. Griffin je monštrum, ale nemá miesto v lige. Je to netvor športovec, ktorý to všetko maličkosti. Mám Bucks a vlci naliehať na play-off miesta a sú obsadené nováčik pg je podobný ako Rose.
4.augusta 2009 v 1:08 pm
ali hovorí:
Scottie Pippen nikdy nehral moc dopredu a v stredu. Nikdy skóroval ako lebron, alebo odskočil alebo prešiel ako on. a čo myslíš, LeBron má všetko, čo na jeho strane. Pozrite sa na jeho pláne. w / mimo neho, sú to strašné! and i love Gilbert hra a energie. rovnako ako ostatní chlapci ste sa zmienil. ale žiadny z nich vykonáva tím singlehandedly. klásť d wade na tomto Cavs roster - pobudov. Kobe kladený na tomto Cavs roster - pobudov. Gilbert, ktorý dal na Cavs roster - pobudov. rovnakej w / melo a zvyšok nového jack gombíky. bron dať na tú - 66 výhier! c'mon ya'll, zastávka Smokin ', že leak-úniku. hrá bod stráž, malé dopredu, strelba stráž a moc dopredu. a máte pravdu istý, že potrebuje veľa práce. teraz sa pozrite na jeho playoff čísla z minulého roka opäť - 35 bodov, 9 doskokov a 7 asistencií. Čo sa bude diať, keď sa jeho hra dosiahne jeho potenciál?? vážne, že dal v potrubí a nafúknuť na to!
Kobe a nikdy # 1 reinaana, keď tam bol. to nie je ani na diskusiu.
@ Illest, bron je lepšie prostredníkom, Passer a Rebounder ako Mike bol v tomto veku. urobí súčet jeho častí lepšie ako ich jednotlivých častí. mike nedostal ten kus až neskôr.
4.augusta 2009 v 1:11 pm
ali hovorí:
top 5, LeBron, D-Wade, Kobe, Tim Duncan a Dwight Howard. najväčší vplyv ako nováčik, iné ako Blake Griffin sa to bude jonny Flynn.
4.augusta 2009 v 1:43 pm
illest hovorí:
ali….james wasnt a better passer than mike at that age. he averaged like 2 more boards. he faciliated just as well as lebron. mikes game was complete in 84. just check the old footage son.
james might want to change his mind about being on the 2010 dunk contest. the outside competition has some way more creative dunkers than what he will bring or anyone in the nba.
its tough to equate impact with the clippers or bad teams. of course hell be 20 and 10 but they will still be bad. so wheres the impact?
sure….the wolves after april 18th? they arent better than the lakers, spurs, suns, mavs, jazz, rockets, nuggets or hornets.
August 4th, 2009 at 3:39 pm
m will says:
illest
Mike was 25 when he won his first MVP. And you guys forget Bron's legend began at 15 going against pros at the Michael Jordan comeback camp.The media heard about the teenage that was outplaying accomplished pros. So to say he's a media creation is just plain hatred. You guys are better than that.
August 6th, 2009 at 1:44 pm
ali hovorí:
ay yo m will,
you're so correct. to say bron is a media creation borders on denial and insanity. a few years back, rick pitino was scouting at one of the top summer camps (forget which one) and a reporter asked him about guys jumping straight to the pros. he said (i'm paraphrasing here), “all of these guys need to go to college. there's only one kid in this camp who could start right now in the NBA and he's only 15. everybody else better stop dreaming and go to school.” he was talking about lebron. that's called being NICE!!! no media creation necessary.
August 6th, 2009 at 1:46 pm
ali hovorí:
and illest, when mike was 15, hadn't he just got cut from his high school varsity?
August 6th, 2009 at 2:00 pm
illest hovorí:
ali….the media coverage was waaaaaay different in 79 than in 2000. the coach was obviously high who cut him in high school. and mike understand that the other mvps before mikes first mvp were two of the top five best players EVER in larry and magic. if james was playing then he wouldnt have gotten mvp then either.
hes not a media creation but if he came out in 79 or 89 he obviously wouldnt be talked about as much or mentioned as a 15 year old. who said he was a media creation? that person obviously hasnt watched basketball to say that. or sure said it. a little nervous on that one.
August 7th, 2009 at 4:45 pm
ali hovorí:
i'm not saying you said it illest, the whole media creation thing. but at 15, mike was not ready to play college ball. bron, at 15, was ready to START in the NBA.
August 10th, 2009 at 8:33 am
illest hovorí:
thats just pitinos opinion. a prisoner of the moment. he should have titles now and the best ever if he could have started at 15. whats that tell you about the nba if a 15 year old could start?
August 11th, 2009 at 9:46 am
ali hovorí:
at 15, he could have started for a lot of nba teams back in the '80s. and it wasn't just pitino's sentiment. it was accepted throughout the league that the kid could help a franchise, even at that age. and the accumulation of titles depend on a supporting cast. again, mike, bird, doc, kobe and others did not win it all by themselves. they had help. when bron gets his, it's on.
August 11th, 2009 at 10:14 am
illest hovorí:
ali….you are killing me. the game in the 80s was different. at 15 they would of beat the crap out of him. the nba was a mans game in the 80s.
indeed those players had help. but as great as you say james is he should win in spite of his help. the nba is watered down so the help he receives wont be comparable to the help mike, magic, bird and bryant received. they all played with all time greats. james probably wont win with that. im saying that thinking that they wont win this year with oneal. that doesnt make his accomplishments greater. it just shows the nba is weaker. but it will be believed that he is greater because he is playing with less. very misleading.
August 11th, 2009 at 4:26 pm
ali hovorí:
illest,
do you recall what kind of body bron walked into the league with?
and did jordan win, in spite of the dave corzine's and jawann oldham's?
if you put the top players in the league today – bron, kobe, d wade, tim duncan, mr big shot, kg, bosh, dirk, paul pierce, yao, dwight howard, melo, shaq, tony parker, manu, chris paul – against the top players in the '80s, how do you think they'd do? i think they'd be right there with them.
no doubt, the '80s and early '90s were the crescendo, but i think we minimize today's greatness when we over-romanticize about that period. lebron would dominate yesterday, today and tomorrow.
and the raw athleticism back then was much less than it is today. and you think that young fella couldn't deal w/ the likes of rick mahorn and bill laimbeer? yo B, he's bigger, faster and stronger than those cats could ever dream of.
August 12th, 2009 at 11:12 am
illest hovorí:
ali….the times are different with the weight training and all of that. the athlete is different.
lolo….and mike didnt win with oldham or corzine. and james wouldnt either.
the top players of the 80s and 90s and now would be a good match. but ill take mike, magic, larry, akeem, kareem, dr, ewing, dj, nique, ad, isiah, and old doc, mchale, bernard, sugar ray, clyde, dumars, worthy, wilkes, toney, cheeks…there are so many more ali.
the raw athleticism means nothing with no game. most of these guys are raw athletically and that has phased out the unathletic white player….the mokeskis, the scott wedmans, the kent bensons. there will never be a kent benson type player drafted number 1 again. that aint cyclical.
the bad boys pistons would kill lebron just like they killed everyone else. hes not superman son. he has the total package pause. can he win a title this year so he can shut me up? he aint going to the mecca and think he is going to win immediately.